Äntligen!

Nu har jag skaffat mig en blogg, äntligen...så länge som jag har velat det men aldrig hunnit....Men efter gått in här på sidan och kikat på min söta vän Mia så många gånger så känner jag att jag också skulle behöva skriva av mig lite...
Kanske ska börja med att presentera mig kort...

Mitt namn är Leonora och jag är 25 år gammal. Jag har två helt underbara barn, Matilda som nyss fyllt 2 år och Noah som just nu är 4 månader. Barnen fick jag tillsammans med min bästa vän och själsfrände Staffan. Han är det bästa som hänt mig, efter mina barn förståss. Vi har varit tillsammans i 10 år. Tyvärr är vi inte gifta, inte ännu iaf...men snart...hoppas jag!

Just nu är jag mammaledig med min minsta och allt kretsar runt det. Jag hinner knappt med mig själv längre och om det nu skulle finnas tid till det så sover jag hellre. Jag är kostant trött och sliten, oavsett om barnen sover hela natten. Det är väl vintern, jag vill tro det iaf...

Livet som två barnsmamma är underbart men också jätte jobbigt. Det ställer höga krav på en, man ska finnas där oavsett hur man mår och känner sig och man ska visa barnen tillrätta, visa vad som är rätt och fel, vara ett gott exempel och samtidigt vara så där flitig och proffesionell som man bara kan...
Det är inte alltid så lätt må ni tro...


Jag hoppas verkligen det ska hjälpa mig att blogga lite....kanske ser jag vad jag gör fel...även rätt för den delen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0