Bättre sent än aldrig!

Vet ni...idag har det varit en kanon dag, iaf hittils! & vet ni varför...för att min älsklings kusin Veronika är här. Jag fick hämta henne igår kväll(det va mindre roligt att köra i halkan) men vad gör man inte för dem man älskar) så hon har sovit här i natt. & vet ni vad vi gjorde igår kväll?...vi tittade på Mamma Mia igen. & det va lika roligt & spännande som de två gångerna innan. Den är ju så bra!!! Så ni som inte sett den...HYR EL. KÖP DEN IDAG!!!!!(Värsta reklamen jag gör)

Matilda blev jätte glad när hon vaknade imorse & såg att hennes Kiki va här, hon har lekt med henne hela dagen. Imorse satt de i hennes rum & läste massa böcker. Det tyckte Matilda va jätte kul!


Vid lunch hittade jag pepparkaksdeget som inte hunnit blivit bakad innan jul:-(...men som sagt, bättre sent än aldrig. Så vi tänkte det kunde vara bra att göra det innan nyår iaf. 
Det va kul att baka, Matilda lekte & hade sig & jag & kusinen pratade under tiden. Så kul att hon är här!!!!




& efter allt bakande & ätande så låg kusinen & Matilda & myste under trappan...



Matilda ville inte sova lunch nu när hennes Kiki är här så Staffan har gått ut med båda barnen på en promenad. Vilken underbar man jag har!!!!

Jag passar på & bloggar lite under tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0