Det är bara så jobbig...

Idag åkte vi in med Noah till akuten igen. Han är sämre. Min älskade underbara Noah! Att det aldrig ska ta slut, det här eländet. Jag hatar att han är sjuk & jag hatar att behöva må så här, att vara så här orolig.
Hur som helst så ville läkaren att han skulle ligga kvar under natten för att försäkra sig att han inte fått RS. Jag svimmade nästan när jag hörde det. Inte nog med att vi fick vänta hur många timmar som helst men så får man höra att man ska ligga kvar över natten också. Det va ju inte länge sen sist jag låg på sjukhuset med honom, när han va magsjuk, så jag har fortfarande inte glömt bort hus hemskt det va. Nej, jag bröt ihop bara...det är vad jag brukar göra när jag känner mig maktlös.
Som tur va fanns min kusin Veronika vid min sida hela tiden & hon tog hand om Noah hela tiden också. Älskar henne så, hon ställer alltid upp för oss!!!!!

Men nu kanske ni tycker jag är en dålig mamma men jag kunde inte ligga kvar med honom, fick panik i rummet där han ska ligga. Förresten så är det rummet bredvid den vi låg på förra gången. & i o med att det är en infektion han har så får man inte vistas utanför rummet något alls & det är bara en vis toalett man får använda. Jag får bara ångest av alltihopa. Jag är så klen, så känslig när jag ska vara den perfekta mamma...men varför skulle inte Staffan känna så han också. Förra gången låg jag tre nätter på sjukhuset med Noah, då va han hemma med Matilda. Nu gör vi tvärtom.

Min underbara älskade Noah...JAG ÄLSKAR DIG SÅ! Kommer nog inte sova något i natt för jag saknar dig så j... mycket. Vi har aldrig sovit åtskilda & jag trodde inte vi skulle göra det på det här viset, inte när du är sjuk....men pappa är så mycket lugnare & han älskar dig lika mycket så ni får ta hand om varandra, grabbarna Norberg. Vi syns imorgon bitti, så fort Matilda vaknat!
God natt min prins, sov så gott & dröm vackra drömmar.
Glöm aldrig bort att mamma älskar dig!!!!
Så oändligt mycket mer än bara älskar dig...det finns inga ord i världen som kan beskriva det jag känner för dig & för din stora syster!!!
Puss på nosen min grodda!!!!


Kommentarer
Postat av: pia

hej leo

hoppas din lilla noah mår bättre så jobbigt när dom man älskar så mycke mår dåligt...vad kul att du kika in hos mig och gilla mina saker jag bugar o bockar...=) självklart får vi försöka få till nån träff snart inte bara snacka utan de vore så roligt.

ha en skön tisdag (söndag )

kram pia

2009-01-06 @ 13:51:16
URL: http://pwahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0