Förkylningsastma...

...det är vad Noah har. Visste inte ens att det fanns något sånt men Noah har det tydligen. Det är kanske inte så konstigt att han andas så tungt & har svårt för att äta, får väl ingen luft, stackars min Noah.
Staffan ringde för en stund sen, han skulle förbi apoteket & hämta ut medicin som vi måste ge honom under tiden han är förkyld. Skönt att det finns hjälp, vi tar emot allt som går, bara min älskade Noah blir bra!!!!!
Men va länge de va borta...
Jag saknar dem så...

Hoppas de kommer snart för jag & Matilda som sitter hos mig just nu är jätte hungriga!!!!!!!!!
Vi har lagat mat tillsammans, spaghetti & köttfärssås & en sallad till så klart...Mums va gott det ska bli!!

Hörs sen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0