Fortfarande sjuka...

Ja barnen är fortfarande sjuka. Det är så jobbigt & så tråkigt & återigen jobbigt. Man vill bara det ska gå över så vi får njuta av att vara en familj, speciellt nu när Staffan är ledig i två veckor. Men men...det är typiskt, bara för att man vill något så får man inte det...

Men jag ska inte klaga så mycket, jag som knappt varit något med dem idag. Nä idag fick jag chansen att gå ner på stan & titta lite på rean. Det blev mest till barnen som vanligt, men jag hittade lite till mig själv också. Jessica va med & gick runt en stund med mig men det va så mycket folk så det va inte ens roligt. Vi satte oss & tog en kaffe på Åhlens & svischhhhh, så va klockan jätte mycket. Vi satt & pratade massor, både om gamla tider & det som händer nu. Det va riktigt roligt att träffa henne, som vanligt!!!!

Sedan va jag förbi Mia en stund. Hon fyller år imorgon men firade med vännerna idag så jag är ju hennes vän så jag blev också bjuden....va kul!!! De bodde så fint så...& hon va så snygg så...

Nu sover barnen & jag hoppas på att de ska göra det hela natten. Efter natten som varit är jag så slut så jag tror inte jag orkar en natt till....nä nu behöver jag sova!!!!!



Staffan föreslår att vi tittar på en film & äter godis & myser...
& jag tycker det låter som en bra ide!!!!!!

God natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0