Hej hej...

Är bara inne en kort stund, har massor att göra. Jag ska diska & plocka undan grejer, hänga tvätt & duscha....Staffan tvättar idag men jag måste hjälpa till...:-(
Barnen är sjuka fortfarande & sover just nu. Matilda känns lite bättre idag men Noah är värre. Han fick sitt första alvedon här ikväll, min lille prins! Så synd om honom.

Ikväll blir det film igen, vi har så många filmer som vi vill & måste se. Oftast väljer Staffan vad vi ska titta för jag har sån beslutångest men ikväll väljer jag...& det blir Mama Mia. Jag har sett den på bio men den va så bra, en riktig må bra film, så jag måste se den igen. Hoppas bara Staffan ska tycka den är bra också...?!


Vill att Noah ska bli så här glad igen!!!!!


& Matilda så här!!!!

Jag vill inte ha sjuka barn, jag vill att de ska må bra & vara friska. Jag vill att de ska vara nöjda!!!!! Jag är verkligen inte världens bästa mamma men jag försöker...jag vill ju bara ta hand om dem & älska dem så mycket som jag bara kan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0