Man är trött!

Äntligen sover barnen. Det tog sin lilla stund. Båda är sjuka & själv är man jätte trött. Det är jag hela tiden men idag är jag så där extra trött så det är svårt att hålla ögonen öppna. Jag vill bara sova!!!!! Oh tänk om jag fick sova ända till jag kände för att vakna...va underbart det skulle va!!!!

Imorgon ska jag in till stan & köpa barnen kläder. Matilda behöver väl egentligen inget men Noah behöver massor. Han växer så fort så han ruinerar oss. Han kräks också väldigt ofta så det behövs många ombyten om dan.

Hoppas barnen blir bättre imorgon så jag kommer iväg en stund. Ska träffa Jessica & Jossan på en fika & svänga förbi Mia som fyller år!

Nä nu vakna Matilda för 3:dje gången sen vi la henne. Hon mår inte bra, gumzis:-(

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0