Min underbara...

...Noah! Gud vad jag hatar att han är sjuk. Min lille underbare prins!!!
Imorse kl 5, vaknade jag av att han fick en hostanfall & det va det värsta jag har varit med om hitills. Han hostade så han kräktes & jag har aldrig sett så mycket slem som han fick ut. Jag grät tillsammans med honom, det värkte i hjärtat på mig att se honom så dålig. Han andas jätte tungt & så har han feber...
Nu åkte Staffan till barnkliniken med honom, för jag orkar inte det. Jag blir så stressad så det känner Noah & jag vill inte göra honom värre än vad han är redan. Hoppas verkligen läkarna ska hjälpa honom nu, min lilla älskling.

Jag saknar honom redan så det gör ont....

Matilda är bättre iaf, penicilen hade verkan på en gång. Skönt!!! Just nu sover hon & jag tänkte passa på & bädda rent i våran säng. Måste göra något, kan inte sitta & vänta bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0