Piggare idag...

Ja man är lite piggare idag. Barnen sov i natt, eller jag nästan hela natten. Matilda va uppe & åt lite men annars har det varit lugnt. Men de är fortfarande sjuka. Noah har också feber & hostar som bara den. Vill inte äta alls, så jag försöker tvinga i honom lite i taget, typ hela tiden. Igår åt han bara 300 ml ersättning mot 1300 som han brukar. Men men...är man sjuk så vill man ju inte äta...
Staffan har varit hos läkare med Matilda & det visade sig att hon hade inflammerad hals & på väg öroninflammation så hon ska få penicilin & Revaxör mot hennes vax som hon verkar ha i öronen. Ätnligen ska hon få hjälp...hon har ju haft feber hur länge som helst.

Undra va man ska hitta på idag??? Vi blir nog bara hemma, det är riktigt kallt ute & jag tror inte någon av oss orkar med någe stohej. Jag vill bara barnen blir friska fort så vi hinner göra någe kul innan Staffan ska börja jobba igen!!!!!

Idag ska Staffan hjälpa en kompis flytta så jag blir ensam med barnen några timmar...jippiie...va kul!!! NOT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0