Söndag

Jag kom precis hem från farmor. Vi hade det jätte bra och Matilda va på toppen humör hela tiden. Riktigt skönt att få koppla av för en gångs skull. Staffan hade haft det mindre bra, Noah hade varit gnällig och skrikig så han hade inte ens hunnit äta mat. He he...då fick han känna på hur det är att vara med barnen om de är sjuka och man måste gå runt och bära på dem hela tiden.
Nu ska han ge sig iväg på cykeln och köpa sig en pizza iaf. Matilda vill inte sova, hon vill hellre titta på Robotar. Och jag är godissugen!

Förresten så fick jag två pak. cigaretter av min faster...det kommer att gå mindre bra att sluta nu...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej!



Tänkte precis på dej o sen fick jag ett mess av dej! =) Kul!

Jag har kommit till Skogstorp nu. Vi har bakat pepparkakor, pysslat och tittat på julkalendern. Allt som man bör.. =)

Läste att dina småttingar är sjuka.suck, fortf illa? Jag tänkte höra om du har tid att ta emot besök av mej i dagarna? När passar dej isf?



Ha det fint, kramar!

2008-12-21 @ 20:58:03
Postat av: Jessica

Hej hej!



Tänkte precis på dej o sen fick jag ett mess av dej! =) Kul!

Jag har kommit till Skogstorp nu. Vi har bakat pepparkakor, pysslat och tittat på julkalendern. Allt som man bör.. =)

Läste att dina småttingar är sjuka.suck, fortf illa? Jag tänkte höra om du har tid att ta emot besök av mej i dagarna? När passar dej isf?



Ha det fint, kramar!

2008-12-21 @ 20:59:58
Postat av: pia

hej leo

va kul att läsa din blogg trots dina dåliga dagar... har själv bloggat ett tag om mitt måleri du kan ju kika in där om du vill =) vore kul att ses nån gång kanske efter helgerna ....

hoppas ni får en skön jul

kramar till er alla pia

2008-12-21 @ 21:03:11
URL: http://pwahlberg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Kul att du börjat blogga! (och det gör du ju ofta, ibland bloggar jag inte på veckor :)) Du får kika in på min med :) fast i mitt liv händer det ju inte fullt lika mycket ;) Vi får se till att ses nu snart när jag också är ledig! Är ledig fram till den 7 januari (fast jag är i fjällen 3-6). Det är dags att ses längre tid också, inte bara nån timme som det blev sist! Kram på dig vännen min!

2008-12-21 @ 21:47:07
URL: http://animenone82.blogspot.com
Postat av: Monika

Hej!!

Kul att få följa din blogg...själv har jag ingen men funderar på att kanske skaffa, får se hur jag gör...hoppas vi kan ses snart så vi får byta presenter med varandra till barnen!! God jul på er!! KRAM

2008-12-22 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0