Söndag!

Ja då är det fjärde advent idag. Om bara några dagar är det jul! Det här året har gått så fort, det är nästan skrämmande. :-(
Va ute på en promenad med Matilda idag. Det va jätte skönt att komma ut, iaf när jag väl kom ut. Jag va så trött innan så jag höll på att somna i fotöljen med min kaffekopp i handen. Då är det illa.
Matildas feber har gått ner, har bara 37,4. Jag tror inte ens att det räknas som feber. Så skönt!
Men Noah däremot, nu är det han som har feber istället. Hoppas det ger sig lika fort som det gjorde för Matilda!!!!

Väntar på att Matilda ska vakna, hon sover ute i vagnen på altan. Ska ta med henne och åka iväg en stund. Min faster från Helsingborg är på besök hos farmor så jag ska förbi och säga hej! Det blir nog mat där också. Mycket mat! Som alltid!
Jag äter som aldrig förr, usch...det är så illa så jag mår dåligt. Hoppas jag kan hålla mitt nya löfte om att börja träna och vara hälsosam nästa år. Jag ska försöka sluta röka också...kanske...om jag kan...:-(

Nä nu vakna tjejen...tittar in senare igen!!!

Kram kram jätte kram:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0