Vilken natt...

Ja det va inte mycket sömn någon av oss fick i natt. Det är det värsta det här, när båda barnen är sjuka samtidigt.
Matilda har fortfarande hög feber, jätte hosta, snuvig & vi misstänker även öroninflammation. Stackars min sessa. Det är ju mera synd om barnen för de lider så av att vara sjuka. Än så länge är jag & Staffan friska så vi saknar bara sömn.
Noah har hostat hela natten, så mycket så han kräkits två gånger. Ena gången hände i våran säng så vi va tvugna att byta sängkläder kl 5 på morgonen. Oh va kul!!!!!
Gud, va jobbigt det är att ha två barn. Trodde aldrig det skulle kännas så här men jag fixar inte det...jag orkar inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0