Vilken underbar dag med Tildis!

Imorse gick vi alla upp samtidigt för en gångs skull. Det va ett tag sen sist det hände. Staffan låter mig oftast sova ut och ibland låter jag honom, bara ibland. Jag brukar köra med att det gjorde ont att föda fram hans älsklingar och då får han så dåligt samvete så han gör som jag säger, he he...

Efter morgonsysslorna åkte jag ännu en sväng till Tunapark för att köpa de sista julklapparna. Igår kunde jag inte sova för jag låg och funderade på vad jag skulle köpa så idag visste jag så det va ganska enkelt att bara plocka och sedan åka hem igen. Det va sjukt mycket folk där ute...:-(
Oh vilken tur jag hade...jag hittade precis det jag va ute efter! Min svärfars nya är svår att köpa julklapp till, hon har typ allt. Och Staffans mormor, hon önskar sig allt möjligt istället. Hans mamma vill ha grejer till hennes nya badrum och hans pappa önskar sig ett paraply och boxer, för att nämna några...

Matilda har varit på toppen humör hela dagen, hur go och rolig som helst. Vi har busat, bakat, ritat, gungat, ätit glass, tittat på film...
Och så har Staffan städat som vanligt...:-)

Noah har typ sovit hela dagen och ätit dåligt så han är nog fortfarande lite sjuk. Synd om han! Min underbara lilla prins. Han är så go, men så sällskapssjuk så det är jobbigt. Han ska aktiveras hela tiden han är vaken, och det bästa han vet är att hålla någon i handen och titta på den tills han somnar. Och har man tid så är det här väldigt gulligt men inte om man har en annan unge som drar och sliter i andra handen...

Nu sover båda barnen och Staffan har åkt iväg en stund och jag tänker duscha!!!
Det är väldigt tyst här...HALLÅ....NÅGON?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0