bättre & bättre

idag har vi varit ute hela eftermiddagen igen. det tackar vi det fina vädret för. så underbart att kunna sitta ute & leka med barnen & fika & ha sig. träffa massa folk & fördriva tiden som sagt. visserligen har det inte gått på rullband hela tiden, barnens humör har dalat igenom ganska så bra måste jag säga. men som tur e man på ganska så bra humör så man kan ta det. det e bara så...man får ta dem som de e! annars fixar man inte det!
trodde jag skulle få sätta mig lite tidigare ikväll & titta på lost men icke sa nicke. även fast matilda inte sov någe på dagen så har hon orkat terrorisera sig ända till klockan åtta. min busunge. fast det va ganska så mysigt. man får lite egentid med henne när noah sover. det behöver hon, min lilla sessa!


matilda ville hjälpa till & sätta fart lite på noahs gunga....


men det gick inte så bra...


...som sagt! he he he...


min fina noah tycker om att gunga!


matilda & en av hennes bästisar, filippa!

nu tänkte jag gå upp på övervåningen, bytta om & lägga mig i soffan, under en filt & titta på lost tills jag deckar. jag e helt fast beroende måste se lost!
puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Katarina = Ina

Gud vilka fina bilder på dem.

Hoppas att ni får en trevlig helg.

kram

2009-04-03 @ 09:21:42
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Ange

vilka gulliga bilder :D

2009-04-03 @ 12:27:59
URL: http://anges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0