då har denna tisdag snart nått sin slut!

dagarna blir bara bättre & bättre. det e ljusare på kvällarna & man har sån energi. visserligen har jag haft ont i huvudet idag, spänningshuvudvärk. men det ska ju alltid vara något, annars hade det varit konstigt i denna familj, he he.
vi har haft det jätte bra annars. barnen har varit glada nästan hela tiden & vi la dem kvart i sju & de somnade innan man ens hade lagt dem i princip. de blir trötta av att vara ute tror jag. det e bara bra, så ska det va!

vi va ju hos michaela efter dagis. vi satt i deras trädgård & hon bjöd på kaffe, fruktsallad & kex. jätte mysigt juh, att sitta ute så där med en kopp kaffe & god sällskap. & så hade vi barnen där inom räckhåll. tills de vart trötta på att bara vara där & ville utforska andra lekparker. det e så...barnen bestämmer.
tack min goa vän michaela. jag har det så trevligt med er!


så här ser matilda ut för jämnan...tungan vilande på hakan




kramkalas!


nån som inte vill vara med på bild...


noah satt i vagnen en stund...men tröttnade snart...


han ville hellre gå...


klämde in noah i samma gunga som matilda. inte lika lätt att få honom ur den bara he he...


kolla in magen!!!

jag vet att jag har tjatat om lost men jag e sjukt beroende. jag har snart titta klart boxen...sen får det bli att läsa böcker för min del. inge tv-tittande på ett tag...
hoppas ni alla haft en bra dag!
puss puss puss & go natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Har Noah skaffat sig ölmage vid så unga år ;-) Urgullig :-)

2009-04-07 @ 22:44:29
Postat av: Michaela

Och vi har det alltid lika trevligt med er! Pöss

2009-04-08 @ 00:26:53
Postat av: Katarina = Ina

GLAD PÅSK på er

2009-04-08 @ 14:53:26
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0