då man ska vara glad e det kanon väder!

underbart att vakna till denna fina väder! allting blir så mycket lättare. jag e fortfarande inte klar med morgon sysslorna men jag e på god väg. jag tror nog jag blir ännu gladare sen.
jag har försökt ha tålamod med matilda hela morgonen & hitills har det gått bra. men hon vet verkligen hur hon ska trycka på mina knappar så jag blir arg. mest när hon e dum mot noah. lilla noah som inte gör något ont men hon e arg på honom för att han finns & för att han tar så mycket plats. det e svårt det här, jag vill inte vara arg på ena ungen & tycka synd om den andra....jag vill att de ska komma överrens & ha kul & jag vill ha kul med dem båda. jag förstår inte vad som har hänt...hon va ju så glad på honom i början...men nu kan jag inte lämna dem ensamma en sec. då vet man att han får en smäll direkt...utan tvekan!

just nu bakar matilda & noah sover. han vaknade halv nio idag men somnade som vanligt iaf. det e så skönt, för man behöver inte göra något. det e bara att lägga honom i hans säng & säga god natt, sen så somnar han själv. så duktig! & så fortsätter han att sova hela nätter...underbart!

nä nu ska jag sätta mig med matilda & ge henne lite egen tid...det behöver hon!

later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0