e det någon som vet vart solen tagit vägen????

idag har vi blivit lovade sol & värme. varmt e det väl men jag ser absolut ingen sol just nu. :-(
men jag e glad, utvilad & energisk ändå. barnen vaknade tjugo i nio imorse. det blev lite stress men shit va skönt att få sova så länge. förut ställde jag klockan på sju så jag inte skulle behöva stressa på morgonen då matilda ska till förskolan men nu vill jag inte göra det. bäst att passa på nu när det går, för snart ska jag också börja jobba & då måste vi upp vid halv sex sen. usch & fy...det ser jag inte fram emot!!!!
idag ska jag bara ta det lugnt. inte städa & inte stressa utan bara ta dagen som den e. ska nog vara ute med tjejen sen för hemma e hon bara gnällig. & noah vill nog också vara ute han med!!!
nä nu ska jag passa på & njuta av en kopp kaffe när noah sover. ha en bra dag hör ni!!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Jag hoppas att vi får sol i helgen, så att vi kan njuta av vår helg i Helsingborg. Vad kul vi ska ha.

Kram kram!!!

2009-04-28 @ 12:10:02
Postat av: Marie

Tack för hjälpen! =)



Kramis!

2009-04-28 @ 15:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0