en mys men stressig dag!

idag har vi varit ute hela eftermiddagen som vanligt. gungat & åkt kana & njutit av solen. petra med sin ronja va med. & efter ett tag kom även stina med sin alice. så skönt det e att vara ute så där, att inte veta va klockan e & att inte se saker som måste göras. man måste inte aktivera barnen hela tiden, eller ja iaf inte matilda som klarar av att gå själv & plocka med sand. det e värre med noah, han som gärna vill göra allt som sin stora syster men måste ha min hjälp till det. icke alltid roligt för mig! kan vara det korta stunder men en hel eftermiddag, skulle inte tro det. efter mycket omoment somnade han en stund men då kom staffan & tog över.
sen så började stresset! jag va först iväg till apoteket & köpte kortisonsalva & miniderm till noah. & sen så va jag iväg till affären för att handla lite mat. trodde det skulle bli lite mat iaf, för jag tog bara en korg med mig in. men halvvägs in fick jag dra den för den va så tung att bära, hade förmodlingen gått sönder också, så jag vågade inte riskera det...
efter det va jag en snabbis förbi baby proffsen & köpte en hjälm till matilda & svängde in mot jysk men det va onödigt för de hade stängt. konstigt...klockan va ju bara halv sex.
väl hemma hade vi fått gäster. patrik & therese satt i köket & tittade på när staffan gav noah mat. jag packade upp maten & satte igång med middagen utan att hälsa på dem ordentligt. usch usch...va stressigt det blev där på slutet. jag klarade ganska så bra det då...men nu e jag helt slut. orkar knappt skriva, det e så mycket som jag måste göra men jag vill bara gå & lägga mig. jag känner mig lite sorgsen & lite lättirriterad. staffan försökte prata med mig men jag vet själv inte va det handlar om...kanske lingonveckan på g. då brukar jag nämligen bli lite konstig...hoppas det & inget annat!

har ni haft en bra dag mina vänner???
ta hand om er!

puss puss puss

Kommentarer
Postat av: sara

Stressa inte så mycket dina barn älskar dig som du är, dom kan vara glada att ha någon som dig

2009-04-21 @ 15:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0