fredag & det e sol!

underbart! det kan inte bli bättre. det e varmt ute & solen skiner för fullt. det ska bli så skönt att vara ute idag med. väntar först michaela med barnen hit på lunch & min fina syster som lär dyka upp när som helst.


det blev sent igår med. jag fastnade framför lost igen & vi har ingen klocka där uppe så jag visste inte va klockan va. blev rätt förvånad att klockan va kvart i tolv när jag väl kunde slita mig från tv:n. tiden går fort när man har roligt, så e det bara. natten va väl inge vidare heller, noah strulade från & till hela natten. matilda sov iaf gott, hela natten som vanligt mellan oss två. kvart över åtta kom hon upp. då hade jag hunnit byta på noah & ätit frukost redan. skönt, det gick lite bättre då.

va ska ni göra på en vacker dag som denna???? ta & njut av det fina vädret vet jag!!!!

Kommentarer
Postat av: Monika

ja, jag skulle vilja njuta av det fina vädret men jag sitter inne på ett kontor och jobbar...hoppas det är fint ikväll oxå...Kram på er!!

2009-04-03 @ 12:47:41
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0