hello hello!

idag e det en bra dag. har kusin & syster här & de e just nu ute med barnen så jag får gå runt här hemma & städa lite. jag har hunnit sätta fart på en tvättis & så har jag dammsugit. ska snart ta övervåningen också. men jag va tvungen att blogga lite först, he he...

noah e rosslig & ganska så glad ändå. har ringt barnkliniken & de ska snart ringa till mig igen. tyckte jag hade fått för pluttigt astma medicin till honom då han har kidit sen många månader tillbaka av astma. visst, jag förstår att de vill va försiktiga & prova de enklaste först men det e noah som lider här.

han va lika otröstlig igår, min plutt. mammas hjärta brister i tusen bitar!


vill att han ska va så här glad jämt!!!

igår hade vi grannarna på besök. stina & alice! vi pratade lite om varför vi aldrig träffas men vi bor väl för nära, he he...


matilda & alice bakade med trolldeg, då va de nöjda:-)


vi va ute en stund med michaela & barnen men de blåste & det va kallt så vi gick hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0