idag e jag glad!

idag e jag glad. av flera olika anledningar. förutom att det blåst något förskräckligt så har det varit en toppen dag. & nej, det beror inte bara på att vi har varit barn fria. utan för att:

grannarna bjudit oss på våfflor med grädde, sylt & keso & så kaffe!


jag & staffan städat altan & hem i lugn & ro!


jag har tagit en lång dusch!


barnen haft det jätte bra borta, noah med min syster & matilda med sin farmor!



varit på middag hos min farmor! jätte god mat!




fixat en ny duk till bordet som står på altan!


kollat i hm katalogen efter kläder som jag ska beställa till mig & staffan! " me like "


imorgon ska jag försöka att bara ta det lugnt...om det går!!!

puss puss puss & go natt!

Kommentarer
Postat av: Najnaah

Mysig blogg du har:D Gillade alla animationer i inlägget haha:)

2009-04-20 @ 15:46:46
URL: http://najnaah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0