jag saknar lost redan!

tittade just slut på lost boxen & jag e så ledsen för det slutade inge bra. inte för att det nånsin gör det men ikväll va det nog det värsta slutet av alla. usch usch...jag blir så ledsen för jag har ingen aning hur länge jag får vänta tills jag ser resten av serien. beror på om mia vill låna mig box nr 4 sen.???

annars har vi haft en bra dag idag. donat lite hemma som vanligt. staffan har bytt till sommardäck & varit iväg & handlat. matilda sov nästan 3 timmar på dan så hon ville inte sova försn nio ikväll men det hade vi räknat med. det blir alltid så när hon sover middag. noah somnade klockan sex han, helt kört att hålla honom vaken. får se när han vaknar imorgon, imorse vakna han klockan sju. tidigt för att vara honom & för mig också, he he...
svärfar va förbi en stund. hade med sig tulpaner till oss & en leksaks mobil från fisher price så matilda lär sig alfabetet & räkna. noah fick också lite smått & gott. det e bättre än godis iaf. det lär vara kört imorgon, då lär nog matilda få av sin farmor, men jag e stolt att vi har klarat oss hitills. inge godis hemma just nu!!!
jag har istället ätit popcorn, en hel skål, helt själv, utan några problem.!!!


noah i julias/matilda "i love mum" pyjamas


staffan  "påsk" bakar med matilda.


påsk-tema!


min sessa matilda!


titta va duktig matilda e!

he he...skojar bara...det e staffan som visar sina talanger!!!

go natt på er alla!


Kommentarer
Postat av: tina

Vart i kosovo bodde du när du var liten? :)

2009-04-11 @ 01:24:08
Postat av: Maria

Haha! Att du orkar kolla på Lost! Jag kollade på dom åtta första avsnitten av första säsongen. Sen gav jag upp eftersom man aldrig fick veta något om den där konstiga ön. Och nu har folk kollat i flera säsonger. Jag skulle bli galen :-) Kramkram!

2009-04-11 @ 19:28:12
Postat av: Leo

hej tina!

jag kommer från gjilan. föddes där & bodde fram till jag va elva. 1994 flyttade vi till sverige! jag, min syster & min farmor.



ha det bra!

kram kram

2009-04-11 @ 21:26:31
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/
Postat av: tina

jaha ok..så dina föräldrar bor fortfarande där då? Åker ni dit någon gång? Kram=)

2009-04-11 @ 21:46:52
Postat av: Leo

min pappa e död men min mamma bor kvar. fast jag känner inte henne speciellt bra. bara träffat henne några gånger. bott med min farmor & syster.



ja jag brukar åka ner. nu har jag visserligen inte gjort det i några år då jag antingen varit gravid eller ammande men annars så, får se om man kanske får råd & åker i sommar med stor tjejen. det skulle vara kul!

2009-04-11 @ 21:55:49
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!



Nej jag förstår att det kommer bli svårt. Jag räknar inte med annat. =) Men jag är så fast besluten att vara hård med det, så jag hoppas det kommer funka. Sen om det inte gör det alla ggr så ramlar inte himlen ned för det, men vi kommer iaf kämpa för att det ska bli som vi vill. =)



Jag åt precis påskmat IGEN och nu mår jag illa, IGEN. Haha. Men det är ju så gott. Man måste passa på. ;)



Kram!

2009-04-11 @ 22:48:50
Postat av: kamilla

Ha HA VA SÖT nOAH E I PYJAMASEN så gullig... Gu va jag skrattade när jag såg bilden :) puss puss

2009-04-13 @ 21:56:12
URL: http://kamziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0