kan man sova hur länge som helst???

igår la jag mig klockan sju på kvällen. hade inte noah vaknat klockan sju imorse hade jag nog fortsatt sovit. det e sjukt va jag e trött nu för tiden. spelar väl tydligen inge roll hur mycket jag sover, jag e trött iaf. men att jag kunde sova så länge som i natt trodde inte jag kunde.

ska hälla mig i några koppar kaffe så kommer jag nog igång snart!!!

igår va vi hos syster hela dagen typ. tills de va dax att åka hem & lägga ungarna & mig själv tydligen. he he...
som vanligt va det nästan hela familjen där & vi fick god mat, väldigt god mat!!!
älskar dig syster!!!









Kommentarer
Postat av: Syster

Vad kul vi hade igår och fina kort blev det också. Den med Matilda och Noah som kramas blev nog bäst, den skulle jag förstora och hänga upp, men då får du klippa bort mina tänder som syns med.hehe

Ha en trevlig dag.

Kram kram!!!

2009-04-10 @ 11:35:29
Postat av: Marie

Så fina de är dina barn.. underbara bilder! =)

2009-04-10 @ 16:42:30
Postat av: elina

hej, vad står det på din sambos tattueringar? PS. dina barn är så söööta:)

2009-04-10 @ 23:54:30
Postat av: Leo

hej elina!



han har flera tatto men 3 st med texter...eller ja namn. på ena armen står det matilda louise efter våran dotter, andra armen står det noah valentin efter sonen då & så har han mina initialer (LZ) på bröstet.

trevlig helg på dig!

kram kram

2009-04-11 @ 21:29:43
URL: http://sweetlikechocolate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0