lördag!

lördagen spenderade vi med veronika & staffans familj.

först så va jag & matilda på stan & träffade veronika. & sen va vi hos staffans mormor & åt påskmiddag. kom hem lagom till det va dax att lägga barnen. sen mådde jag illa hela kvällen men det ska vi inte prata om. istället får ni se bilder från lördagen!!! enjoy!!!


my one and only veronika!




jag & svärmor vid rinmans parken


pappa staffan gungar barnen




noah min noah


min fina svärmor. hon e bäst!!!


jag fick gunga jag med lite!


& staffan fick åka rutshikanainen!


mina fina grabbar!







Kommentarer
Postat av: Marie

Ja det är lätt hänt att äta för mycket såna här helger. Kl är inte ens lunch och jag sitter o äter godis. Wtf? Haha



Jo vi kör igång med Gi imorrn igen. Får köra nån halv-detox några dagar nu. Ska festa nästa helg så vi får köra på till dess med rivstart. Fast vi kör ju gi när vi festar också. Dricker bara vin eller sprit och det har lågt gi. Hehe



Hur går det för dig med rökandet förresten?



Kram!

2009-04-12 @ 11:51:17
Postat av: Maria

Vad gjorde ni med Noah i den där gungan? Han ser helt förskräckt ut :-)

2009-04-12 @ 15:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0