min älskade sessa!

"matilda min underbara fina tjej! va e det med dig? varför har du förändrats så? du som alltid varit så snäll mot alla & som alltid velat väl...varför slår du på dina vänner & din bror? varför biter du folk? varför vill du alltid bråka med mig?"
tänk om hon kunde svara mig! tänk om hon kunde berätta varför hon gör allt hon gör! tänk om vi kunde lösa det hela! va underbart det hade varit!
jag vill inte känna så här, att jag inte kan hantera min egen dotter. jag vet att alla barn har sina trotts perioder men matilda har aldrig varit så här, visst har hon bråkat & så men aldrig bitit andra & inte velat andra illa med flit. men nu känns det som att det e det enda hon vill hela tiden.
gör hon det för att bli hävdad eller bara för att testa hur långt hon kan gå? jag vet inte men jag tycker det e jobbigt. jag vet också att folk inte gillar när andra barn slår ens barn...för jag skulle inte tycka om matilda fick stryk heller.
jag kommer ihåg när jag gick till öppna förskolan förut & alla mammorna pratade om en unge som de verkligen inte tyckte om. han slog alla de andra barnen & föräldrarna verkade inte bry sig. jag vill inte bli som dem, eller jag vill inte att folk ska tro så. att jag inte bryr mig, för det gör jag verkligen. det gör lika ont i mig som i barnens föräldrar. jag skäms för att hon e så.
men jag älskar verkligen min dotter. så mycket så att det gör ont! jag skulle aldrig kunna leva utan henne. jag vill alltid se henne glad & lycklig. jag vill att hon äter & mår bra. att hon e snäll & kommer överrens med sin bror.

jag hoppas verkligen detta e övergående. att hon blir sig själv igen!!! jag önskar inget annat just nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0