min helg!

lördag!

jag & matilda va på stan & träffade syster & en kompis. vi shoppade lite (kunde inte låta bli) & åt på donkan & glassade lite på en vacker dag.
efteråt tog vi bussen till kamilla med familj. staffan & noah kom också dit lite senare. årets första grill hos kamilla!!! mumsilimums va gott det va. hon hade gjort en jätte god potatis sallad & kyckling spett med ingefära. så gott så gott så gott! underbart hela kvällen. jag & kamila njöt av lite vin & som vanligt så gick våra mun i ett...(fast min lite mer, he he)
kom hem nöjd & belåten!


noah, julia & theo peo!


matilda älskade verkligen att vara hos dem. lekte till & med för sig själv ibland.


fina söta julia & matilda helt blå då hon ätit klubba!

söndag!
fick dra mig lite längre på morgonen, fast barnen vaknade klockan nio.
hade tvättid till halv tre.
storhandlade!
grillade med syster, hennes man & farmor. mycket mat blev det & mycket gott va det! tyvärr glömde jag att ta bilder:-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0