min stora feta albanska familj!

vilken dag. hur underbar som helst. efter hämtat matilda på dagis tog vi bussen in till stan för att träffa syster. sen så fikade vi på hurtigs & jag fick i mig en hel stor bulle. mums!
promenerade till farmor som bor i nyfors. faster lea e på besök från helsingborg så vi skulle samlas där hela familjen, nästan hela familjen. allan, bekim & elin med magen(gravid) saknades. men annars så...
åh va trevligt vi hade! så kul att få vara med min fina familj!
jag älskar er alla!


matilda e påskfin!


adrian, veronika & matilda


adrian, kusin xhemi, faster lea, kusin veronika, matilda, farmor ajmone, staffan, syster silvie & sist men inte minst noah!


mina underbara gubbar!


go natt go natt

Kommentarer
Postat av: Katarina = Ina

Vilket fint släktfoto.

Ha en trevlig påsk nu.

kram

2009-04-09 @ 10:54:29
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Nadja

Fin blogg! =)

2009-04-10 @ 14:14:59
URL: http://barbienadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0