noah har sovit 10 h i sträck!

ja det va ett tag sen sist han gjorde det. sen han började få tänder har han strulat i princip varje natt. man hade gått & vant sig att få sova för han va så himla duktig i början.
i förgår ställde vi spjälsängen i matildas rum. vi tänkte han skulle få dela rum med henne ett tag tills de e dax att fixa i ordning matildas rum på övervåningen. & det har gått jätte bra, alltså att barnen sover i samma rum. visserligen kommer matilda över till oss på nätterna men det hade hon gjort iaf så det beror inte på noah.
igår natt va jag inne 4 gånger & gav honom nappen. i natt behövde jag aldrig göra det. inte försn vid halv sex när det va dax för mat. sedan somnade han om & sov till nån gång efter sju. jätte skönt!

matilda har 38.graders feber idag. vad e på g? hoppas det bara e en förkylning. hon verkar pigg ändå & orkar busa för fullt. får se hur det blir längre fram i dagen. hon sov också hela natten...fast hon somnade halv sex igår. kanske beror det på att hon e sjuk...ja man vet ju inte.

idag fyller svärmor år. höll nästan på att glömma det...men det e typiskt mig. om ingen påminner mig om saker & ting skulle jag nog glömma vad jag själv heter. som tur har jag staffan som försöker hålla ordningen här hemma & det behövs som sagt!


ha den äran min fina svärmor britten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0