onsdag!!!

folk brukar säga att man inte ska klaga i onödan, inte när man egentligen har det bra & absolut inte om man bara klagar för klagandes skull. det e sant det. men jag klagar oftast för att jag tycker att jag har det jobbigt. jag vet ju inget annat än det jag har. tyvärr, även om andra tycker att jag har det bättre än dem. mina problem e mina & jag kan inte rå för att jag e känslig & brusar fort upp för små ting. det e jag helt enkelt.
jag har länge strävat efter att få acceptera mig själv, att jag e som jag e & att det inte finns så mycket jag kan göra åt än att låta tiden ha sin gång. kanske en vacker dag jag blir bättre på att lyssna på mig & andra för den delen. jag har så många underbara fina vänner som alltid stöttar mig & som alltid hjälper mig tillrätta med saker & ting, vad det än e!

idag fick jag fin besök av en av dem, kamilla! vad det än jag undrar vet hon svaret & jag ser verkligen upp till henne. en stark person med en underbar karisma.
jag hade det så trevligt med henne, det har jag alltid! men speciellt idag...för hon hade köpt goda goda bakelser till oss!


kamilla & noah med sin snygga frilla, he he

annars så har jag typ städat & packat hela kvällen, med undantag klockan nio då det va greys! imorgon bär det av till helsingborg!!! en tripp med familjen.

later!!!


Kommentarer
Postat av: Katarina = Ina

Känner klart igen mig det som du skrev om känslor.

Hoppas allt är bra med er.

Massor med kramar och ha en trevlig Valborg. vink

2009-04-30 @ 11:08:35
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: RIVETS

åh va gott det såg ut! :D <3

2009-05-01 @ 20:16:06
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0