söndag!

idag har vi varit hos staffans faster & firat hennes födelsedag. hon hade båda sina barn på besök. liv som bor i london & ola som bor i stockholm annars. alltid lika kul att se dem, vi ses så sällan.
vi fikade, drack vin & rökte en massa...men idag va det ju fest kan man säga så det gjorde inte så mycket. jag vart inte direkt påverkad av ett glas rött vin. det va ju så gott, sitta där på deras balkong & njuta av solen.
barnen va jätte snälla, noah satt & log för det mesta & matilda va nyfiken på deras böcker. anita, staffans faster jobbar på biblioteket (kaffeterian) & hon älskar verkligen att läsa. nämn en bok & hon har läst den!

matilda somnade på vägen hem. vi tog bussen idag. miljövänligt!!! det gick inte att hålla henne vaken så hon somnade sittandes. väl hemma trodde jag hon skulle vakna medans jag bytte på henne men icke. så hon har sovit sen halv sex. får se om hon vaknar snart...hoppas inte! jag & staffan ska mysa, vi får ju aldrig någon tid till något sånt längre. det e ju bara när barnen sover som man får lite egentid.
ikväll ska vi nog se på film & äta godis.


ola, noah & liv!


fina liv & noah!


min matilda!




födelsedagsbarnet anita!


anita & jag!







Kommentarer
Postat av: Marie

Ja jag är ingen bror duktig jämt jag heller. Röker ibland på kvällarna. Det känns som en lyx-pryl, så det är så skönt att gå ut o ställa sig en liten stund. Dumt, det vet man. Men men..

Och feströker skulle jag aldrig vilja ge upp, ever.



Kramar

2009-04-13 @ 08:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0