tur det vänder!

jag har haft några jätte jobbiga dagar med matilda. hon har varit så trottsig, så där så man har slitit & dragit i sitt hår för att inte explodera. jag vet inte hur jag ska vara när hon e sån. hon lyssnar inte på mig & när hon gör något dumt så verkar hon inte ens bry sig. hon får en sån där kylig kall frusen blick.
idag har det varit bättre. hon har haft några stunder då hon velat det, men sen inte det utan det, kanske det men nej inte det, men annars så har hon varit helt ok. vi har varit på en promenad med vagnen & sen så lekte vi ute tills det va dax för mamma att få i sig kaffe. svärmor britten överraskade oss & hon ville så klart också ha kaffe.

igår va det en riktig jobbig dag. matilda har gått på mina nerver precis hela dagen. jag har både varit arg, ledsen, besviken men mest av allt rädd. rädd för att hon alltid ska vara så här, fast jag vet att det brukar gå över. men tänk om det inte skulle göra det? tänk om hon alltid skulle trottsa om allt, slå noah & bita andra ungar?
 ja hon bet lill julia igår. jag blev så arg & så va det synd om julia. hon vart så ledsen men som tur va det gick det över efter en stund & hon gav matilda en ny chans. men jag förstår om inte kamilla vill ta med sig sina barn hit igen.
annars va det roligt att ha kamilla här. vi träffas så sällan men när vi gör det så e det så jäkla kul. en kanon brud, det e va hon e! om jag bara hade haft lika bra tålamod som henne....

här e det lite kort från gårdagen!



men noah då, underbara noah. han som bara sitter för det mesta & roar sig själv. han som inte vet att han gör något dumt & får en smäll i huvudet då & då. va härdat han e. ibland gnyr han inte ens, utan bara tittar upp på matilda undrande. usch, det e så tråkigt att det ska behöva vara så här. jag vill bara att de ska komma överrens, eller ja att matilda ska vara snäll mot noah. för noah, han dyrkar sin syster. han blir så glad av att se henne & så vill ha göra allt som hon gör...




nu e det fredag...det e film & godis som gäller!!!
ha en underbar helg allihopa!
puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Noah har så jäkla fina drag med sina markerade ögonbryn! De är fina båda dina barn förstås. =)



Ha en superskön varm helg!

2009-04-24 @ 19:19:13
Postat av: c a s p e l i h n a

Jag vill tipsa dig om en jättebra sida där du enkelt kan få presentkort på klädesbutiker.

Klicka på länken: http://www.freestreet.se/?r=2168

och registrera dig, sen är det bara börja samla poäng och byta in dem mot presentkort.

Det är verkligen jätte enkelt och en superbra sida!

2009-04-25 @ 11:29:23
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0