underbara vår!

välkommen! du e inte en dag för tidig!




vilken härlig dag! haft michaela här en stund på förmiddagen & hon tog hand om noah medans jag tog en dusch. sen så träffades vi igen när vi skulle hämta barnen på dagis. jag hade kokat lite kaffe till oss & så tog vi barnen till konsum & köpte glass. jag passade på & hämtade ut mitt paket från laredoute. tyvärr fick jag inte sandalerna jag hade beställt, de va tydligen slutsålt. jätte tråkigt...jag som verkligen ville ha just dem. det e verkligen min tur...ingen tur alls med andra ord.
ja ja...jag får leta vidare!

det va kul att se hur många som kröp ut från alla hål. shit mycket folk ute idag. härligt härligt! nu börjar det hända grejer, det brukar annars vara bara vi som e ute. nu hade man massa folk att prata med & det e kul! tiden går fortare & man slipper ha tråkigt. barnen mår ju bäst att vara ute. de brukar vara lite dålig på dagis med att vara ute med matilda så det e bra om jag e ute med henne så mycket som möjligt. visserligen va hon rätt grinig men det beror nog mycket på det här att hon inte vill sova lunch. hon har inte vant sig riktigt ännu. hon kanske skulle behöva sova lite på dagen...eller ja jag vet att hon behöver det. men hon somnar oftast allt för sent & sen så blir hon så himla pigg & kan hålla igång till tio på kvällen. inte så bra, varken för henne eller för oss. hon måste helt enkelt vänja sig vid det här nya.

nu sover barnen sedan länge tillbaka. matilda ville sova i våran säng & noah ligger bredvid i sin spjälsäng. tittade till dem nyss & gud va underbart det va att se dem. så fina så söta så underbara. ligger där i varsin ände av rummet & sover så sött.

jag tänkte titta på ett avsnitt av lost...fast det lär säkert bli flera. jag kan ju inte låta bli. hoppas ni haft en kanon dag. nu hoppas vi på att våren e här för att stanna. då mår vi nog bra allihopa!
puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0