vad händer?

jag hatar känslan när jag e rädd & orolig. när jag inte vet vad som e fel på barnen när de e ledsna & gråter. noah e alltid glad eller så e han arg. men han e sällan ledsen. idag har han gråtit i flera timmar i sträck. vi vet inte vad det beror på. jag har aldrig sett honom så ledsen & det va länge sen jag själv va så ledsen. kommer ihåg när matilda va liten & hade kolik, då kunde hon också gråta i flera timmar...fast det va mera skrik. noah har gråtit så där snällt & tyst & det e nästan värre. vad e det han gråter för???
jag har smort honom utifall det beror på eksemet!
han har fått inhalera utifall det beror på astman!
jag har tagit tempen men han hade ingen så därför fick han ingen alvedon!
jag har masserat honom, både medsols på magen & resten av kroppen!
inget har hjälpt!
inte ens gå stolen som han älskar!
JAG HAR VERKLIGEN ALDRIG SETT HONOM SÅ HÄR LEDSEN!


noah igår...glad som bara den!

annars så har vi ju varit & firat svärmor på hennes födelsedag. vi fick god mat & tårta till efterrätt. man åt för mycket som vanligt...:-(
matilda har suttit på sin häst & varit ute & gungat & haft sig. hon älskar verkligen att vara hos sin farmor. även fast hon haft feber har hon varit pigg & glad. skönt!
när vi kom hem ville hon inte in så då skrek hon ikapp med noah i nån timma typ...så man blev galen här hemma. det blir så intensivt så där & när man väl fått tyst på dem så deckar man bara ihop.
sen så e jag lite ledsen att staffan måste jobba imorgon igen...man har gått & vant sig att ha honom till hands så det ska bli så tråkigt att strosa hemma imorgon ensam med barnen. hoppas nån dyker upp & dricker kaffe med mig så tiden fördrivs lite!!!!









Kommentarer
Postat av: Syster

Gud vilka söta barn du har, men det vet du redan om. Älskar de mycket...saknar de som bara den. Tur att vi ska ses imorgon.Längtar!!!

2009-04-14 @ 14:56:25
Postat av: Katarina = Ina

Hoppas att det löste sig för minstingen. Det är som du säger. Det är den jobbigaste och känsligaste och det är när de är ledsna o man hittar inte felet. Tänker på er.. kram

2009-04-14 @ 20:25:34
URL: http://backen-jonasson.blogspot.com
Postat av: Lina

Cool blogg du skriver =)



Här har du ett bra tips om hur man enkelt får många fler besökare till sin sida: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/join.cgi

2009-04-14 @ 20:27:05
URL: http://vilkendagsomhelstnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0