25*08*2009

idag e jag ledig också. så skönt! matilda fick gå till förskolan iaf då hon bara får vara 15 timmar där dem här veckorna staffan går hemma med noah. hon behöver det! även fast hon vart ledsen när jag skulle lämna henne, men det hade gått över fort fick jag sedan höra.
noah mår lite bättre idag. ingen feber men han verkar helt slut. sover redan fast han sov till åtta. man ser att han e lite blek & inte e han på någe bra humör men huvudsaken han inte har feber så ska det nog bli bra snart...stackarn, han ska alltid åka på massa skit. kan tänka mig att han kommer att få svininfluensan också, men usch usch det vill jag verkligen inte. jäkla vaccinet som inte kommer försn i slutet av september!!!

idag ringde lia (assistenten från jobbet) & berättade för mig att det blivit någe strul med min lön så jag kommer att få lite mindre utbetalt. det e kul, NOT! men hon lovade att det inte ska dröja allt för länge innan jag får mina pengar & det hoppas jag verkligen hon kan hålla för vi har annars inte råd med något annat än räkningar denna månad...
& vi som tänkt åka till ikea på lördag! vi måste ha garderob, förvaringsmöbler till barnen & massa annat men det verkar som att vi kanske inte har råd "ledsen"...

imorgon ska jag cykla till mitt nya jobb!!! nu gäller det hör ni! jag ska nog fixa det!!!!

Kommentarer
Postat av: malin

Näe, va trist med lönen! Hoppas det ordnar sej så att det blir av att åka till IKEA.



Kram Ma

2009-08-25 @ 20:34:32
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Yasumi

Hej godismonstret ;)



Kunde ni åka till Ikea? håller tummarna



Kram!

2009-08-31 @ 08:06:00
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0