godismonster nr 1!!!

det e jag det! helt klart! jag har ätit godis varje dag nu denna vecka & jag har fortfarande inte tröttnat. jag e väl beroende nu, speciellt på kvällarna kommer suget som jag helt enkelt inte kan motstå. usch & fy...men va ska jag göra? jag älskar verkligen godis!!!
hur som helst, det har varit en bra helg.
i fredags va jag hos min kusin, det va meningen att vi skulle äta på grappa tillsammans med en kompis till men sen fick vi reda på att alla hennes arbetskollegor skulle också med så då hade vi ingen lust. jag köpte istället mat (donkan) & vi satt där vi två & verkligen njöt av en god hamburgare. de har italiensk tema på donkan just nu så jag beställte 2 verona grande (tror jag det hette) & det van f*n den bästa burgare jag nånsin ätit! rekomenderar den så klart!!!
kvällen bjöd som vanligt på massa skratt, jag har så fina, roliga vänner! fick även träffa några nya som jag fort började tycka om. härliga människor det finns!
innan krogen va vi förbi java en kortis. de hafe jugo fest & då va vi så klart sugna på att gå dit. träffade några gamla vänner som jag inte sett på åratal. det va kul!
men längtade otroligt mycket efter att få dansa & när vi väl va på nybron va jag såååå trött & lite "annat" så jag dansade i slow motion & jag kunde verkligen se hur fuller jag såg ut att vara. usch...det va jag ju egentligen inte. jag va mer trött, he he, kan tänka mig att ni inte tror på mig...men ärligt, jag va ju inte ens bakis dagen efter, så så mycket kan jag inte ha druckit...

lördagen spenderade jag med min familj! inte bara med min familj, utan med min underbara familj! "älskar"
på kvällen va staffan på fest, grannarna hade slagit ihop sina 30-års fest & så hade de western tema, he he. tyvärr hade vi ingen barnvakt så jag kunde inte hänga med men jag satt själv här hemma med en skål godis & en film som jag hade hyrt som staffan inte velat sett så jag hade det bra. barnen somnade tidigt & jag fick verkligen lite egentid, det uppskattas.

idag, söndag har vi nog mest tagit det lungt. jag va förbi stan en snabbis & inhandlade regnkläder & regnstövlar till barnen & efter det åkte vi hela familjen till parken zoo. usch, jag har tröttnat lite på det. det va typ inge folk där & vi såg knappt några djur men men, matilda uppskattar det verkligen så det kan man göra för sin sessa. hon älskar verkligen parken zoo!!!
middagen fick vi hemma hos oss fast det va inte jag som lagade den. petra hade lagat jätte god kycklinggryta & ris & tog med det hit till oss. underbart! snacka om att vi har pli på våra vänner, he he...
nej men hon e verkligen one of the kind!!! "älskar"!

nu ska vi titta på film tillsammans med matilda, hur det nu ska gå...men ha en bra kväll alla goa! puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också ett riktigt godis månster:P:/

2009-08-31 @ 20:59:19
URL: http://joachiimz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0