hmmm...????

jäklar...e det så här det känns att vara en arbetande mamma????? jag e helt slut... jag har jobbat mellan 7 & 16 & efter det har jag tvättat, lagat mat, diskat, städat & tagit hand om barnen.
när ska jag hinna göra annat som träna, duscha, läsa, vila osv, sånt som jag tycker om?????? eller bara leka med barnen????? va????? va?????

ja jag hoppas så klart på att jag ska få rutiner så jag kan göra allt det här men just nu känns det som " no no never" ....
usch, inge bra dag idag som ni märker...
jag saknar mina vänner!!!!!
vi hade så kul i lördags...<3

jag & älskade mia!

jag, petra & kusin veronika!

min fina michaela!

jag & min darling petra!

johanna the one and only!

Kommentarer
Postat av: Johanna the one and only ;)

Tack för i lördags, det var skoj! Förstår att det känns tufft att börja jobba igen. Att sen göra allt annat och ta hand om busarna förstår jag tär på energin. Du ommer nog in i det! Go Leo go!! Puss!

2009-08-11 @ 20:22:23
Postat av: Snygga grannen

Ja, vad kan jag säga...welcome to our world. Det är väl det här som menas med att vara vuxen. Ledsen att du inte hann prata färdigt idag om ditt jobb, återträff på lördag?!

2009-08-11 @ 21:54:06
URL: http://intebarapappa.blogg.se/
Postat av: Petra Darling :-)

Tja tjejen! Tänkte kolla in hur du haft det och det låter tufft! Men som du säger är det nog att få in rutiner. Jag har ju själv haft mitt kaos här hemma och då kan man tänka sig att lilla Tuva fortfarande sover största delen av dygnet.. :-) Skicka iväg Staffan på en matlagningskurs kanske så maten står klar när du kiommer hem, det skulle även Niklas behöva ha ha.. Kram kram

2009-08-11 @ 22:42:51
Postat av: malin

Kämpa på! Blir nog bättre snart, håller tummarna för dej! ;)



Kram Ma

2009-08-13 @ 12:15:27
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: Yasumi

Guuud vilken gullig prickig topp (?) du har!

Vart har du köpt den?

Du är lika snygg som alltid! ^_^



Kram!

2009-08-13 @ 13:38:48
URL: http://yasumi.blogg.se/
Postat av: ida

skitfin blogg, rolig att läsa.. har suttit och läst tillbaka en del nu,hehe

2009-08-13 @ 18:19:22
URL: http://smiley81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0