noah har fortfarande feber!

noah har fortfarande feber, inne på sin fjärde dag nu. stackarn mår inge bra, orkar inte ens vara så där busig som han annars e. ganska skönt på sätt & vis, he he men tråkigt att han ska behöva lida. 
jag e ledig idag iaf, jag har jobbat hela helgen & idag ska jag bara ta det lugnt. behöver samla mina krafter innan jag ska till nya jobbet på onsdag. det blir i för sig bara intro då, jag kör inte riktigt igång försn tisdag nästa vecka. men ändå, vila bör jag!!!!

vilket fint väder vi har idag då! lovely! jag ska duscha & sen ska jag nog bara vara. det blir i så fall lite träning, vilken tid vet jag inte än för jag e inte riktigt vaken ännu men bara det blir av så....!!!!
men absolut första prio blir det att ta hand om noah idag!!!!!


Kommentarer
Postat av: Yasumi

Lycka till på nya jobbet gumman!



Hoppas Noah snart blir bättre oxå, tänker på er.



Kram!

2009-08-25 @ 08:41:04
URL: http://yasumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0