oh my god!

imorse va det typ första gången på tre år som jag gick upp vid sex på morgonen. shit va hemskt det va! jag skakade i hela kroppen, kände mig bakis. & så skulle jag börja min första dag på jobbet. jag sov så illa hela natten för jag va orolig att jag skulle försova mig.
jag e ju inte direkt van att vakna till en väckarklocka...eller ja, barnen kan i för sig låta rätt likt men ändå, ni fattar va jag menar.
men det gick bra på jobbet. det va trevligt att träffa min gamla jobbkamrater. 
tyvärr förstörde min chef min dag en smula när hon berättade att jag ska bli förflyttad till slagsta hemvård 1:a september. man ba, jag kunde åtminstone för njuta av min första dag. men men...jag kan tyvärr inte tacka nej för då blir jag arbetslös & det vill jag ju inte fast jag gärna skulle vilja göra något annat. shit va jag ångrar att jag inte sökte till högskolan redan nu till hösten!!!! "dumma mig!"




Kommentarer
Postat av: malin

Usch ja, klockan 6 är inte det trevligaste! Men va skönt att det kändes ok första jobbdagen ändå.



Kram Ma

2009-08-11 @ 09:05:20
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0