19*08*2009

idag har jag jobbat dag. började sju imorse så lite jobbigt va det att gå upp. jobbade ju kväll igår & efter det va jag förbi coop & handlade. väl hem tog det sin lilla stund innan jag kunde varva ner. under natten strulade båda barnen så imorse va jag som sagt trött. men dagen har rullat på bra iaf.
jag har haft en jätte skön dag på jobbet & haft så kul med mina arbetskollegor med mycket skoj & skratt. "älskar"!

längtade hem som bara den efter en lång dag utan barnen. har fortfarande inte vant mig att vara ifrån dem så mycket men samtidigt e det ganska så bra ändå, att sakna dem lite, så när man väl träffar dem så får man inte nog av kramar & kel. när jag kom hem så va inte matilda hemma, hon va ute med grannarna & jag sprang ut & letade efter henne. jag hade inte sett henne sen igår morse så nog hade jag saknat henne allt, min underbara lilla sessa!


annars har jag inte gjort så mycket. mest tagit det lugnt med familjen. jag hann i för sig förbi vårdcentralen en snabbis med matilda. missstänkte urinvägsinfektion för hon klagade mycket på att det sved när hon kissa & så e hon lite röd svullen, men de kunde inte se något på urinprovet så de ska skicka för odling. svar får vi på fredag! men läkaren trodde att hon kan vara förstoppad. då e det kanske inte så konstigt att hon inte vill äta.
hur som helst så va det trevligt att åka iväg med henne en stund även om det va för en tråkig sak. först så vägrade hon följa med men sen gick hon med på det om kusin kiki skulle följa med. så då fick jag ringa kusin & ordna så hon kunde vara där innan vi kom dit.
de läste böcker & pratade en massa. matilda älskar verkligen sin kiki...& jag vet att kiki verkligen älskar matilda. mina älskade tjejer, de bästa jag har!


nu blir det sopranos med staffan en stund innan dax för sängen. imorgon e jag ledig!!! "happy"

Kommentarer
Postat av: KiKi

:) Matilda är ju finaste tjejen,hon gick ju med på att vara min favorittjej.(Jag tror att hon tror att hon är min bebis också,men det gör inget....;)

2009-08-20 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0