the rose & hallelujah!

sitter vid datorn & lyssnar på lugn musik som use somebody med kings of leon & halo med beyoncé. det e vad jag orkar med idag. inte för att jag e bakis eller nått, utan för att jag e sååå trött. vi tog det rätt lugnt hemma hos veronika igår. petra, michaela, anne, veronika & jag satt mest & pratade & det behövde vi alla!
men idag e det skönt att jag inte e bakis. innan jag fick barn så brydde man sig inte för det. man drack, man blev full, man sov lääääänge, man va bakis & så åt man en massa kebab. men idag så försöker man att inte dricka för mycket, inte bli för full, inte sova för länge &  inte vara för trött så man orkar med att ta hand om barnen. vilken jäkla skilland det e! eller hur mammor???!!! att vi ens orkar?!

förresten så går det bra på jobbet nu. jag behövde några dagar för att komma igång men nu så känns det bra. nästan som semester om jag ska vara ärlig, he he. när jag har rast så har jag rast, när jag har lunch så har jag lunch & inget annat. inga barn som drar & sliter i en, så skönt. det behöver man ibland, eller ganska ofta faktiskt, he he...

staffan fyllde år (26) i torsdags! familjen va här på lite mat & tårta. staffan fick jätte fina grejer som, guitar heroes, pressent kort så han kan tattuera sig & köpa fler spel till sin ps3 & så några hundra på åhlens. glad va han iaf!!!





idag ska jag nog bara ta det lugnt & umgås med mina älskade barn. så fort matilda vaknar & noah har kommit hem vill säga. så vi kanske hörs av ikväll redan "hoppas"!
ha det gött mina undebara! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0