tisdag!!!

imorse fick jag väcka matilda så hon inte skulle vara sen på förskolan. men hon ville verkligen inte vakna & skulle absolut inte äta frukost. min lilla tjej va så ledsen & ville inte till förskolan.
men jag fick iväg henne till slut & väl framme vägrade hon nästan släppa mig. men jag kom iväg fort därifrån & istället ringde jag en stund efteråt precis som man ska & då va hon glad. så det går fort över, vad det än e som hon e ledsen över.
hon har ju börjat på en ny avdelning & det kanske inte riktigt fungerar än. imorse gick hon den vägen hon brukade gå förut men då fick jag förklara att hon har ju börjat på den större avdelningen...men då tittade hon mig så där ledsen, med sina valpögon så mitt hjärta höll på att spricka. det e så hemskt när man ser sina barn så där ledsna men på förskolan måste hon va & hon måste lära sig att trivas där. tråkigt men så e det!

idag jobbar jag kväll men innan det ska jag förbi skiftinge vårdcentral & få min nya deligering som jag måste ha om jag ska börja på slagsta hemvård. heidi, en annan kollega från strigeln som också ska börja där, ska dit klockan två idag så då tänkte jag också passa på. ssk verkade jätte trevlig så det ska nog gå bra. men lite nervös e jag allt!

nää nu ska jag laga lite mat. noah sover & staffan e iväg med massa skit till soptippen. skönt att bli av med grejer som bara e i vägen!
hoppas ni får en kanoners dag allihopa! vi hörs!

Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej !



Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



Lycka till !

Kram Sanna

2009-08-18 @ 12:22:24
URL: http://moonzanna.se
Postat av: malin

Klart att du får din nya deligering gumman! Har du haft förut? Är det något nytt?



De är nog måna om att du ska få den , annars haltar ju arbetet och schemat blir svårare att lägga juuh. ;)



Kram Ma

2009-08-18 @ 15:52:01
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: hanna :)

Låter som en hektisk dag! :)

2009-08-19 @ 10:09:25
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0