me like my day!

idag hade jag en kort dag på jobbet. jag tror aldrig jag slutat så tidigt som idag, redan klockan elva på förmiddagen. men skönt va det iaf!!!
har träffat hanna som jag inte sett på år & dar. vi har jobbat ihop på strigeln men det va länge sen nu. hon väntar barn, vilken söt liten kula hon hade. vi åt bakad potatis på waynes, mums det va gott.
skulle boka en tid hos min frisör men stället hon jobbade på hade tydligen stängt tills vidare, vad det nu betyder. eller ja, jag kanske vet men jag håller det för mig själv...det e nog bäst så!!!
men hanna rekomenderade ett annat ställe (sax & kam) & jäkla vilken tur jag hade för de hade tid för mig. så glad för jag har verkligen behövt klippa mig ett tag nu. det sa hon som klippte mig också, he he...
"jäkla va massa hår du har!!!"

men jag älskar verkligen mitt hår, jag klipper inte gärna på längden men nu så va hon tvungen att ta en bit iaf för det va så slitet =(

jag lagar mat...lax blir det till middag. & så inväntar jag besök av älskade kusin & marianne!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0