på min lediga dag...

...har jag hunnit med en hel del!
jag har tex varit & gaddat mig hos min älskade fina vän carro. det tog nästan tre timmar men underbara tre timmar. det gjorde ont ibland visst men absolut inte så där som de flesta säger att det gör. carro skojade & kallade mig för en sadist...hmmm....kanske något att fundera på he he...NOT!
under tiden jag va borta va petra här med sina två barn & tog hand om min familj. hon lagade mat & de hade haft det riktigt nice. sa till dem när jag kom hem att de kanske skulle bli ett par istället...he he...
systeryster kom också förbi sen. vi tog en sväng till tuna park där vi också mötte svärmor/farmor britten. köpte nada...bara en mössa för 20 kr till matilda. woho...jag sparar till på söndag...då e det REA!!!

middag åt vi på tuna...svärmor bjöd som vanligt...& då tackar man ju inte nej eller hur.

sen så senare på kvällen knackade michaela & celicia på dörren. med sig hade de noblesse (som jag sitter & äter för fullt) & saft till barnen. en kort men trevligt besök. jag älskar verkligen mina vänner!




Kommentarer
Postat av: Camilla

Guuuud vad snygg tatueringen blev...Har planerat att skriva Emmi, men vet inte riktigt hur eller var, men nu fick jag inspiration igen...=)) Ha en underbar jul! Kramen

2009-12-22 @ 15:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0