åh jag e helt slut!

jag somnade visst när jag skulle lägga noah. jag kommer inte ens ihåg att jag va trött, jag vet bara att jag vaknade när staffan & matilda kom hem. de har varit iväg & handlat lite mat.
så nu e jag jätte trött & jag fryser också. usch, tycker inte om när jag känner mig så här trött, så här slut. jag som hade tänkt att göra massor ikväll men just nu vill jag bara gå & lägga mig igen. vi har hållt på så länge nu med vardagsrummet & allt annat med så jag orkar ingenting längre. det ska ju inte kännas så här, jag tyckte det va kul ju...men men kroppen sätter väl stop till slut. jag har redan fullt upp att ta hand om barnen bara...

noah har varit jätte gnällig, såååå gnällig, hela hela dan. jag har fått burit runt honom så jag har fått träningsvärk i mina armar. han väger en hel del. jobbigt när han har en dålig dag, speciellt om jag inte vet va det beror på. han har inte varit nöjd med något, bara ibland i hans gåstol. han har ätit bra iaf. så farligt kan det inte vara vad det än är!
matilda har varit helt underbar. hon har pratat mer än någonsin idag & hon har lekt för sig själv nästan hela tiden sen hon kom hem från dagis. duktig sessa!
det e så skönt för en när barnen utvecklas hela tiden. jag vill så gärna att matilda ska bli mer självständig & våga ta för sig mera. hon e så blyg min lilla tjej. fast jag måste säga att jag har märkt skillnad sedan hon började på dagis. hon e inte alls lika tystlåten som hon va innan. hon vågar släppa fler & fler in i sitt liv & det e så kul att se som mamma. att de finns fler som gör henne glad & att hon litar på andra. det va inte alls länge sen hon hade svårt för kusin veronika men idag avgudar hon henne. & tvärtom tror jag!!!
nä men det känns som matilda utvecklas på rätt sätt nu...precis som det ska vara. & jag e så stolt. jag e så stolt över båda mina barn. jag älskar dem så det gör ont! mina underbara älsklingar! mitt liv!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0