åh vilken rolig dag!

jag har skrattat så tårarna runnit på mig. vi har haft det så kul här hemma. michaela kom förbi med sina gullungar & barnen lekte så det hördes åt alla håll. de skrek & hade sig men så kul som matilda hade idag...kommer inte ens ihåg sist hon skrattat så här mycket. så tack mickis...skojar bara...michaela för en underbar dag som vanligt!


vilken fart! celicia & matilda turades om & körde varandra rakt in i väggarna. ibland gick det så häftigt till så matilda flög rakt in i garderobsdörren med huvudet före...he he...det va shit roligt. hon gjorde sig inte illa så ni vet...för annars hade jag nog inte skrattat...eller?!


he he...matilda sitter under rutchkanan & håret e elektriskt...


här busas det för fullt...mamma michaela hon kan hon!


nu sover båda barnen & jag ska hoppa i duschen. ska bli så skönt!
men lite nervös e jag för hur det ska gå för matilda ikväll. hon har äntligen fått sin växasäng. så ikväll blir första gången för henne att sova i den.
jag tar tillbaka det där med att båda barnen sover...matilda kom precis ut från sitt rum. jaha...hittils går det inge bra. hon har fattat att hon kan komma ut själv...busunge!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack själv för en jätte rolig dag! Barnen var verkligen helnöjda och jag var helt slut i kinderna efter att ha skrattat så mycket hahaha

Kram på dig

2009-02-11 @ 12:27:06
Postat av: Leslie

hehe vilka söta busar =)

2009-02-12 @ 02:38:25
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0