allt e bara usch just nu!

det känns som klockan skulle kunna vara två på natten just nu. jag e så slut & så trött. matilda vaknade igen så hon e fortfarande uppe & e jätte pigg förståss. det gör inte så mycket men jag önskar bara jag hade varit piggare & gladare jag med. allting känns bara skit just nu...staffan sover så det känns lite ensamt. jag e så beroende av honom nu för tiden. det en annan sak om barnen varit friska & legat & sovit & staffan varit iväg...då kan jag bara tycka det e skönt. men just nu känns det som sagt inge vidare....
jag har en sån ångest över allting. vill inte att barnen ska vara sjuka...jag orkar heller inte ta hand om de båda när de spyr & bajsar ikapp. ni kanske tycker jag e en dålig mamma men man orkar inte med hur mycket som helst. speciellt inte om man inte fått sova något...
åh va jag önskar allting bara kunde försvinna! va jag önskar alla vore glada & friska! det e absolut största önskan jag har just nu...

jag hoppas ni får sova gott inatt...det lär jag tyvärr inte få göra! puss puss puss


Kommentarer
Postat av: Pernilla

du e jätte duktig!!! jag känner igen mig, det e bara att kämpa på!!!

2009-02-13 @ 08:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0