de ruinerar oss!

barnen ruinerar oss, he he. aldrig varit med om att de äter så mycket, iaf inte matilda. inatt har hon ätit 4 st välling & noah 3 st. va e det hära? snacka om jag e trött idag när man fått sitta uppe hela natten & gett dem föda!
till frukost åt matilda nästan två mackor & en banan, hon som inte ens gillar frukost. & noah ätit en flaska välling & en flaska ersättning! man ba...va?!

veronika va så söt imorse...hämtade noah så jag fick sova lite extra. hon har väl hört dem inatt & visste att jag inte hade fått sova något. skönt iaf va det...jag behövde några minuters extra sömn.
sen så bestämde hon sig för att vara kvar här idag också & jag vart jätte glad för jag känner verkligen inte för att vara själv idag. jag ska hjälpa henne med plugg & det ska bli spännande att se va jag kan...det va åratal sen jag pluggade något. (fast jag läser mycket, kanske inte just nu men annars så)

har ni förresten hört att statt brunnit ner???? "typiskt eskilstuna" de gäster som va på besök där lär inte komma hit igen...& jag förstår dem!!!!

puss puss puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0