det tog exakt en timma...

...att lägga matilda ikväll. men det va det mysigaste timman jag haft med henne på väldigt länge. jag låg bredvid henne & masserade hennes mage & så smekte jag hennes hår & hon låg så där tätt intill mig så vart helt alldeles varm i hjärtat. min sessa...så underbart det e att mysa med henne.
nu får vi hoppas att det går bra med natten också...får se om hon kommer in till oss...hoppas inte...även om det va så jäkla mysigt så måste jag få sova ut om jag ska orka med en dag imorgon som denna dag.
jag har haft det så jobbigt med noah. han har kräkits & bajsat ikapp. det har varit så intensivt att jag vet inte ens va jag heter just nu. 
noah åt hela 200 ml välling ikväll & han har varken kräkits eller haft diarre...så jag hoppas att han e bättre. fast jag ska nog inte tilltala mig det ännu...måste nog vänta in morgondagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0