en speciell dag!

idag e det 10 år sedan jag & staffan blev tillsammans! helt sjukt...10 år. ja man känner sig inte alls gammal, he he.

imorse låg ett jätte fint kort på min laptop från älskling! så söt han e..."jag älskar dig gubben"



ikväll ska jag laga en god middag som jag vet staffan älskar & sen så ska vi bara mysa med lite tända ljus till. "längtar" va jag älskar honom...det e omöjligt för er att veta. det e så det bränner i själen när jag tänker på det.
min bästa vän, som ställer upp för mig i vått & torrt.
& hur jobbigt vi än har haft så har han aldrig tappat tron om oss. han behandlar mig som en sessa(ofatst he he) & älskar mig mer än vad någon nånsin gjort.

& så e han världens bästa pappa!!!! helt klart!!!!


"jag älskar dig staffan...mer än någonsin!!!!!"

Kommentarer
Postat av: Madeleine

All lycka till er båda.....

Ni kommer definitivt vara tillsammans resten av era liv :D

Kram

2009-02-19 @ 12:17:27
Postat av: Kiki

Vilket fint kort!Grattis på er 10-årsdag!

2009-02-19 @ 12:27:08
Postat av: Maria

Guuuuuuuuuuuud vad romantiskt!!!

2009-02-19 @ 16:40:21
Postat av: Mia

Vad är det jag ALLTID sagt om Staffan... han är underbar!!!

2009-02-19 @ 18:46:41
URL: http://mittlovelylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0