en utflykt till sjukhuset!

i & med att jag misstänker att noah e rosslig & har slem i bröstet igen så fick jag en läkartid på barnkliniken klockan halv fyra idag. de ville försäkra sig lite & lyssna på honom.
det e bara det att jag hade endast en halv timma på mig att åka ifrån hällby & in till stan med bägge barnen. men det gick...utom ordentligt dessutom. jag e så stolt över mina barn!!!
förklarade för matilda att vi skulle åka till doktorn för noah va sjuk & att hon skulle med & hjälpa oss. & det lät riktigt bra för henne. för va duktig hon va...så snäll & så hjälpsam hela tiden. jag vart helt paff. det va riktigt kul att åka iväg med dem båda. även om det på barnkliniken...he he...

på barnkliniken vägde de noah(han har gått ner 1 kg) & tog hans temp (37,9) & så lyssnade de på hans bröst. de tog även massa prover men allt verkade bra. de tror också att det beror på hans förkylningsastma att han fortfarande kräks. kroppen måste göra sig av med slemmet & då brukar man kräkas. skönt att få veta att han mådde bra. han e jätte pigg idag & så så nöjd.
ingen av dem gjorde någon ljud av sig på kliniken & jag e som sagt stolt & lycklig för det. mina underbara älskade barn!





syster hade vägarna förbi...he he...


slutet gott...alting gott!!! "lycklig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0